به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای برنامه های فرهنگی و به مناسبت دهه فجر سال 1402  کتاب حکایت نامه پیامبر از غلامرضا حیدری ابهری از سری کتاب های کتاب ماه بهمن 1402  در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با حضور دانش آموزان دبیرستان صعود پویا و آقای فیضی مسئول کتابخانه و حضور جمع خوانی شد.

در بين آثار مربوط به سيره و سنت معصومين عليهم السلام، حكايات زندگي آن بزرگواران از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. امتياز حكايت‌نامه‌ها بر ديگر آثار ديني، جذابيت فوق‌العاده اين مجموعه‌ها در تأثيرگذاري آن بر تغيير رفتار و سبك زندگي خوانندگان است. «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم صلی‌الله‌عليه‌و‌آله ؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا صلوات الله عليه در 162 موضوع مختلف» است كه از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است.

دسته‌بندي موضوعي كتاب آن را بسيار كاربردي نموده است. كوتاه بودن حكايت‌ها و ترجمه روان نيز از ديگر مزيت‌هاي آن به شمار مي‌رود. در پايان برخي از حكايت‌ها بخشي به نام «در سايه‌سار سيره» وجود دارد كه حاوي چكيده‌اي از حكايت گفته شده است، اين چكيده فرآيند  مرور كتاب را آسان مي‌كند و پيام حكايت را به طور خلاصه براي مخاطب آشكار مي‌سازد. فهرست تفصيلي پايان كتاب نيز مخاطب را با موضوعات اصلي و فرعي آشنا مي‌كند؛ موضوعاتي نظير: آخرت، آراستگي، اسراف، امانت‌داري، رازداري، راست‌گويي و ... كه بر اساس ترتيب حروف الفبا به نظم درآمده است.

  سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: تزیئن و فضای سازی کتابخانه متناسب با حال و هوای دهه فجر از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 بهمن 1402برچسب:دهه فجر، 1402، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 12:44 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]